Werkwijze

IMG_7319VTABoekhouding
We werken je boekhouding op kwartaalbasis bij in het boekhoudprogramma SnelStart en verzoeken je daarom elk kwartaal alle benodigde documenten aan te leveren. Digitaal of op papier, zoals je wilt. Ben je vrijgesteld van btw, dan mag aanlevering ook per halfjaar. Vooraf ontvang je een A4’tje met de documenten die wij willen ontvangen en krijg je tips om je administratie overzichtelijk te maken en te houden. Zelf hoef je dus geen boekhoudprogramma aan te schaffen. Wat je wel zelf verzorgt: je opent een zakelijke bankrekening, verstuurt facturen naar je klanten en houdt je urenadministratie bij. Uiteraard kun je ons ook tussendoor om advies vragen.

We zijn bezig met het uittesten van samenwerkingen binnen online pakketten als MoneyMonk en MoneyBird met een aantal klanten. Ook dat behoort dus tot de mogelijkheden.

Belastingaangiften
Voor het versturen van belastingaangiften maken we gebruik van het programma Unit4 Fiscaal Gemak. We hebben geen DigiD van je nodig en regelen automatisch uitstel voor onze klanten. Tegelijk met je aangifte inkomstenbelasting ontvang je van ons je financiële jaarrekening.

Betaling
We werken met pakketprijzen voor een jaar, dus geen vervelende verrassingen achteraf. Betaling van de factuur gaat standaard per kwartaal.